Alla inlägg under september 2013

Av Lotta - 25 september 2013 21:53

Kollade just en video från Musch, och insåg hur stprt det är, det här med BARF.  Nu är min hund lite småkorkad och vägrar äta det, men om det vore så att jag vågade vänta ut honom lite mer skulle han få äta bara färskfoder. Tyvärr ser han ut som ett spjälstaket efter bara ett par dagar av väntande på att han ska äta...... 

Hur som, det är bra foder, och jag vill gärna passa på att göra lite reklam här för dem!

 

 

 

www.youtube.com/embed/fTORWxP2NN8?rel=0

Av Lotta - 25 september 2013 20:52

Imorgon fyller Fina. Det firar vi med att jobba hela dagen....
Jaja, får väl väcka honom snortidigt då:-) Presenterna är klara, ska slå in ett par av dem bara.

Nu hem och sova. Sju kvart i timmen. Minst.

Av Lotta - 25 september 2013 18:59

Nu är butiken stängd..... Och vi jobbar vidare :-)
Fiskar i karet, djur in i burar, varor ska upp, butiken snyggas! Det blir en lååååång dag idag, tur att bästaste tonåringarna är hemma med småprinsarna:-)

Av Lotta - 25 september 2013 16:45

Just nu sitter tanten ner och dricker kaffe - JISSES vilket tempo vi går i!!!
MASSOR av varor, massor av kattmat, många folk, mycket frågor.....
Jag har världens bästa jobb, men det ÄR skönt att vila med :-)

Madde kom med bullar, med choklad i, hon är en ängel?

Av Lotta - 25 september 2013 12:08

Lunch på jobbet, det är gött det!

Det blev stressigt när vi kom till jobbet, så paus nu är skönt.

Av Lotta - 25 september 2013 08:04

Så här vackert är det ute just nu:

Nu är allt klart hemma, djuren har fått sitt, prinsarna har ätit frukost, skola och dagis har vii varit på och bilen rullar nu mot jobbet:-)

Bild på en av våra aliens måste ni ju få se med:

Det ska bli en zoophobasbagge!

Ni får ha en toppendag nu, på återseende! Kram

Av Lotta - 24 september 2013 21:20

Killarna hade lagt sig när jag kom hem, så jag fick massa Goa kramar och pussar :-)
Jag har varit och handlat med största pojken med, massa kläder och skor.
Hämtat paket, fått mat, och nu ska jag mysa med Fina innan jag går i koma!

Av Lotta - 24 september 2013 18:40

Dagen började tidigt, gick i 120 knyck och avslutades för en stund sen - nu går jag på autopilot ....

Just nu handlar jag på Jula, lite stuff vi behöver och lite vi inte behöver men vill ha :-)


Trötta jag, vill bada och bara slappa ikväll, ska få mat när jag kommer hem:-)

Presentation


Hej och välkommen in till mitt liv!
Här möter du mig och min familj, mitt i ett helt vanligt liv.
En del får du veta om mitt vardagsliv, en del om mitt arbetsliv, och en massa om våra djur!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Barnen, mina fina prinsar!

                               

Min fina stolla!

Min fina Stolla, eller TösaMi som hennes namn är i passet,  finns inte längre. Hon fick galoppera vidare förra våren, min fina krigarhäst behöver inte längre vara nervös och orolig. 

 

Hundarna!

Hundarna är numer bara en hund, schnauzern Kompis har gått över regnbågsbron för att jaga björn och uppvakta mina bredkäftade damer där.

Nakenfisen Alioth, aka allanballan, är ensam hund på täppan nu och tror att allt han ser och kan känna är hans :-)          

Terrariedjuren

 

 

 Vi har hela huset fullt med reptiler, och det är väl ett udda intresse antar jag. Men det är roliga djur, som är intressant på sitt sätt.

                  


Ovido - Quiz & Flashcards