Alla inlägg under juni 2013

Av Lotta - 26 juni 2013 23:21

Min bloggapp är uppdaterad, med lite nya funktioner, tex har de sett till att texten går att leka med lite

Eller att jag kan lägga in en bild:

på en fin bil som stod granne med oss på campingen - och sen

fortsätta med texten efter bilden, det gick inte förut

Nu önskar jag er godnatt, så återkommer jag snart igen!

Av Lotta - 23 juni 2013 10:41

Semester för familjen innebär i år att vi är på skilda håll allihopa.

Stora barnen är hemma hos mamma, små barnen är hos farmor, farfar och farbror Erik på klassikt sommarlov, Fina och jag är norrut och fiskar i älvarna :-)


Den här våren och början på sommaren har varit innehållsrik. Jobbat, barnen går på dagis, Daniel har avslutat sin dagisperiod och ska snart börja 6års på skolan, SRF har jag hunnit med, vi har flyttat ihop, flera av mina hästar har flyttat ifrån mig, bra besked från AF gör att jag ser en anställning hyfsat nära i framtiden.
Bra saker händer i livet, det ser ljust ut!

Just nu är jag långt hemifrån, fiskar och har ledigt vilket i mitt fall betyder att jag stickar, läser och sover. Ibland sitter jag på en sten och tittar på vattnet, lyssnar på bruset och tänker.
Det är skönt, särskilt nu när det varit så mycket i livet, det är välbehövlig vila. När kidsen dessutom har ett bra sommarlov hos sina nära gör det att jag kan slappna av ordentligt :-)


Bjuder på lite bilder från maj och juni :-)

SRF

Av Lotta - 5 juni 2013 15:32

Står som de flesta säkert vet för Sweden Rock Festival.
I skrivande stund sitter jag i bilen på väg dit ner ny, ska roa mig fyra dagar, bra musik och trevligt sällskap. Många av mina vänner är där, och så minsta syster yster :-)

Det ska bli så roligt, även om jag förmodligen längtar hem redan ikväll!
Ha det gott alla!

Presentation


Hej och välkommen in till mitt liv!
Här möter du mig och min familj, mitt i ett helt vanligt liv.
En del får du veta om mitt vardagsliv, en del om mitt arbetsliv, och en massa om våra djur!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Barnen, mina fina prinsar!

                               

Min fina stolla!

Min fina Stolla, eller TösaMi som hennes namn är i passet,  finns inte längre. Hon fick galoppera vidare förra våren, min fina krigarhäst behöver inte längre vara nervös och orolig. 

 

Hundarna!

Hundarna är numer bara en hund, schnauzern Kompis har gått över regnbågsbron för att jaga björn och uppvakta mina bredkäftade damer där.

Nakenfisen Alioth, aka allanballan, är ensam hund på täppan nu och tror att allt han ser och kan känna är hans :-)          

Terrariedjuren

 

 

 Vi har hela huset fullt med reptiler, och det är väl ett udda intresse antar jag. Men det är roliga djur, som är intressant på sitt sätt.

                  


Ovido - Quiz & Flashcards