Alla inlägg under mars 2016

Av Lotta - 27 mars 2016 22:09

Det känns som om det är en evighet sen solen lös, men det kan ju också bero på att vi bott på jobbet sedan killarna åkte till Knivsta för att fira påsklov.....

Idag luftade vi caben iallafall, den behövde få dammas av lite så vi åkte hem en sväng. Hunden tyckte nog att vi var taskiga dock, han älskar att sitta fram med huvudet ut men idaghamnade han i sele bak. Det var en och annan suckande blick bakom oss vill jag lova.


I morgon komemr prinsarna hem, det var ett långt lov..... Det ska bli skönt med lite vanlig vardag nu. 


Bloggandet går så där, måste försöka få ordning på det, det går alldeles för lång tid mellan gångerna.....

Ska faktiskt avsätta en halvtimme varje kväll, för att sköta bloggen och alla andra sidor som behöver tid. 


Kram och godnatt, imorgon är en ny dag, med nya möjligheter!

Presentation


Hej och välkommen in till mitt liv!
Här möter du mig och min familj, mitt i ett helt vanligt liv.
En del får du veta om mitt vardagsliv, en del om mitt arbetsliv, och en massa om våra djur!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Barnen, mina fina prinsar!

                               

Min fina stolla!

Min fina Stolla, eller TösaMi som hennes namn är i passet,  finns inte längre. Hon fick galoppera vidare förra våren, min fina krigarhäst behöver inte längre vara nervös och orolig. 

 

Hundarna!

Hundarna är numer bara en hund, schnauzern Kompis har gått över regnbågsbron för att jaga björn och uppvakta mina bredkäftade damer där.

Nakenfisen Alioth, aka allanballan, är ensam hund på täppan nu och tror att allt han ser och kan känna är hans :-)          

Terrariedjuren

 

 

 Vi har hela huset fullt med reptiler, och det är väl ett udda intresse antar jag. Men det är roliga djur, som är intressant på sitt sätt.

                  


Ovido - Quiz & Flashcards