Alla inlägg under juni 2016

Av Lotta - 19 juni 2016 16:46

Killarna åker till knivsta på somrarna och firar sommarlov i 10 veckor så det är tomt här hemma. De stora barnen ser vi inte heller så det är bara jag och S hemma, vilket ger oss gott om tid för varandra. Vilket i vårt förhållande betyder att vi jobbar ganska mycket.

Till midsommar är vi lediga och passar då på att åka till Lillhärdal (typ sveg) för att fiska. Det ska bli skönt att få komma bort lite, sen jobbar vi rätt mycket resten av sommaren.
Slottsfestivalen ska vi gå på, och så måste vi gå på bio och lite sånt med, det är mycket bra på duken i sommar.

Här hemma har jag ÄNTLIGEN fått Ludvigs rum klart, gästrummet ser bra ut, Daniels rum har jag städat och biblioteket är uppflyttat till övervåningen som planerat. Nu ska bara alla böcker få plats i hyllorna....

Det kommer bli så bra när det är klart. Så skönt också att pojkarna har varsitt rum som fungerar.

I fredags var jag i Göteborg på konsert med vår vän Ian. Han bjöd med mig på Iron Maiden ? ? ?. Nostalgi när de spelade number of the beast helt klart. Jag har gillat dem sen jag var väldigt ung så det var helt fantastiskt att få se dem live ??

Råkade handla lite kläder då med.....

Nu ska jag sortera böcker.... kul men tungt ?

Presentation


Hej och välkommen in till mitt liv!
Här möter du mig och min familj, mitt i ett helt vanligt liv.
En del får du veta om mitt vardagsliv, en del om mitt arbetsliv, och en massa om våra djur!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Barnen, mina fina prinsar!

                               

Min fina stolla!

Min fina Stolla, eller TösaMi som hennes namn är i passet,  finns inte längre. Hon fick galoppera vidare förra våren, min fina krigarhäst behöver inte längre vara nervös och orolig. 

 

Hundarna!

Hundarna är numer bara en hund, schnauzern Kompis har gått över regnbågsbron för att jaga björn och uppvakta mina bredkäftade damer där.

Nakenfisen Alioth, aka allanballan, är ensam hund på täppan nu och tror att allt han ser och kan känna är hans :-)          

Terrariedjuren

 

 

 Vi har hela huset fullt med reptiler, och det är väl ett udda intresse antar jag. Men det är roliga djur, som är intressant på sitt sätt.

                  


Ovido - Quiz & Flashcards