Alla inlägg under oktober 2013

Av Lotta - 31 oktober 2013 20:56

Inatt sover i hemma, inget jobb inatt alls.
Det ska bli skönt att sova, det var mycket på dagen, kul var det men man blir trött :-), skönt trött!

Sov gott
Kram

Av Lotta - 31 oktober 2013 14:33

I säng vid två, upp halv sju. Jobba som fan till nu och det är inte slut än: nu ska vi hem och möblera om i vardagsrummet.

Handlar på nyaste Coop nu, det är en stor butik.

Var vänliga mot varandra
Kram

Av Lotta - 31 oktober 2013 01:35

Men nu är det dags att sova. Faktiskt.

Vi har fått i ALL fisk, så det slipper vi glöta med i morgon bitti = JÄTTEskönt!!!!!!
En hel del varor fick vi upp med, det är oxå väldigt skönt. Och så hann jag skylta om lite i ett fönster, och fronta/fylla upp på några ställen.

Har ni läsare märkt att min blogg handlar väldigt mycket om mitt jobb?
Jag ska försöka se till att få med lite mer om mitt andra liv med, ni vet det där livet där man träffar andra folk och så? Och gör lite annat?

Vi tänkte ta en liten tur till kilsbergen nån dag, bara vi vuxna, det låter rätt nice tycker jag.


Nu har vi fått våra sorgliga arslen ner i källaren, inatt blir det Hotell Källarvåning på Arken zoo för våran del. Det bjuds en 90cms spjälsäng för vuxna, det otroligt fashionabla frukosten kommer innehålla yoghurt med müsli och för min del en kopp kaffe på det. Sen är det jobb igen.

Sov gott nu
Kram

Av Lotta - 30 oktober 2013 20:40

Jag gillade filmen, snygga grabbar och mycket våld :-)
Passar tanten bra :-)

Det blommar vid brevlådan förresten :-)

Nu ska vi till bästa M, sen hämta hundar och tillbaka till jobbet där vi ska stoppa i all fisk vi fick hem idag

Ta hand om er
Kram

Av Lotta - 30 oktober 2013 18:21

Sitter just nu och väntar på att filmen ska börja, idag föll valet på Thor. Premiär och allt :-)

Det ska bli skönt, bara se på film, andas, hålla handen och äta godis :-)

Kram

Av Lotta - 30 oktober 2013 15:56

Han skaffade sig flickvän i stan och blev sambo med henne ;-)
Fina pippin undrade nog lite när vi stoppade in hela buren i kärran och drog iväg :-), men han verkar nöjd där han är nu.

Har hunnit gå igenom tre boxar på örebrobudet med, en mindre! Skönt det.

Nu ska vi till jobbet. Ledig dag till ära förstås :-)
Sen är det bio ikväll, det ska bli väldigt skönt att inte kunna bli nådd, alla telefoner tysta .....

Kram

Av Lotta - 29 oktober 2013 22:34

Fast den här gången inte från toa utan från prinsarnas rum.

Jag blev rädd idag, tolkade en situation helt fel och reagerade som vanligt. Som en idiot.
Jag börjar bli trött på hur dåligt jag fungerar. Hur kasst jag tolkar saker och hur pissigt det blir när jag inte riktigt fixar det som händer.

Idag har det varit bra för det mesta, men några stressade situationer driver upp min oförmåga på höjder jag inte riktigt var medveten om.
Och den sista nu, det blev FEL. Väldigt fel.
Och tyvärr reder det sig inte, jag är fortfarande ledsen. Arg med.
Och jävligt mycket tankar snurrar i huvudet nu.
Hmm, försök sova nu liksom. Det kommer nog säkert gå bra


Ska snusa lite på prinsarnas kuddar och försöka sova lite nu. Godnatt får jag önska er alla

Kram

Av Lotta - 29 oktober 2013 15:18

.... Och inte blir det bättre av att min stressnivå höjs av minsta lilla. Nu löser det sig med hästen iallafall, det är skönt.

Idag har jag världens sötaste medpassagerare. De är avslaget tamråtta och jääääättesöööööta!

Presentation


Hej och välkommen in till mitt liv!
Här möter du mig och min familj, mitt i ett helt vanligt liv.
En del får du veta om mitt vardagsliv, en del om mitt arbetsliv, och en massa om våra djur!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Barnen, mina fina prinsar!

                               

Min fina stolla!

Min fina Stolla, eller TösaMi som hennes namn är i passet,  finns inte längre. Hon fick galoppera vidare förra våren, min fina krigarhäst behöver inte längre vara nervös och orolig. 

 

Hundarna!

Hundarna är numer bara en hund, schnauzern Kompis har gått över regnbågsbron för att jaga björn och uppvakta mina bredkäftade damer där.

Nakenfisen Alioth, aka allanballan, är ensam hund på täppan nu och tror att allt han ser och kan känna är hans :-)          

Terrariedjuren

 

 

 Vi har hela huset fullt med reptiler, och det är väl ett udda intresse antar jag. Men det är roliga djur, som är intressant på sitt sätt.

                  


Ovido - Quiz & Flashcards