Alla inlägg den 8 oktober 2013

Av Lotta - 8 oktober 2013 23:53

Bob Dylan, Rolling Stones, och lite Bette Midler.
Massor av hyllplan, baksidor och hållare.
Grus. Grus. Grus.
Vatten och fiskflytt.
Mer musik.
En kram då och då.
Glass.
Mat.
Skura golv. Damma hyllor. Flytta akvariedekorationer.


Killarna har haft det toppen hemma med Fina och yngsta tonåringen, när de lagt sig kom Fina in till mig på jobbet:-)
Vi hann långt:

Fotade lite mer faktiskt, vi har några fina diskusar inne just nu:

Tog kort på Bästa M idag, men han tyckte det var fel dag idag så ni får inte se den bilden.

Nu ska jag sova!
Kram

Av Lotta - 8 oktober 2013 18:51

Som det står, ni får följa mig i bildform i kväll :-)
En del bilder säger er inget, en del hoppas jag ni får ut nåt av och en del är bara för att :-)

Just nu är det bara jag här, myyyyysigt!
Fina är hemma och lägger barn, men kommer snart hit med så ska vi se till att få en massa gjort.

Kram

Av Lotta - 8 oktober 2013 12:31

Nu väntar resten av dagen :-)

Jag tampas med lite jobbiga tankar, det snurrar i mitt huvud. Så jag försöker fokusera på det bra i livet:

Mina barn, både egna och bonusbarn
Min Fina
Mitt fantastiska jobb
Alla möjligheter jag faktiskt har i livet
Alla djur jag har kring mig
En underbar höst

Japp - det hjälper, kanske att tanten blir lite speedad, men jag mår bra :-)

Kram på er!

Av Lotta - 8 oktober 2013 08:05

Efter en ganska sömnlös natt i Ervalla är vi nu på väg till jobbet. Två glada killar har åkt till skola och dagis, Daniel möttes av Pontus som ville leka, Ludvig tog med sig Stefan in till sig och kramades hejdå för dagen :-)
Det är underbart att se hur bra de mår här!

Idag är en låååång dag, det blir jobb ända till kvällen. Tur vi är två, en hämtar kidsen och en jobbar :-), och idag är det jag som får jobba lång dag. Det är mycket att förbereda, men det ska bli så roligt att få in folket i butiken:-)

Var snälla mot varandra idag!!
Kram

Presentation


Hej och välkommen in till mitt liv!
Här möter du mig och min familj, mitt i ett helt vanligt liv.
En del får du veta om mitt vardagsliv, en del om mitt arbetsliv, och en massa om våra djur!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Barnen, mina fina prinsar!

                               

Min fina stolla!

Min fina Stolla, eller TösaMi som hennes namn är i passet,  finns inte längre. Hon fick galoppera vidare förra våren, min fina krigarhäst behöver inte längre vara nervös och orolig. 

 

Hundarna!

Hundarna är numer bara en hund, schnauzern Kompis har gått över regnbågsbron för att jaga björn och uppvakta mina bredkäftade damer där.

Nakenfisen Alioth, aka allanballan, är ensam hund på täppan nu och tror att allt han ser och kan känna är hans :-)          

Terrariedjuren

 

 

 Vi har hela huset fullt med reptiler, och det är väl ett udda intresse antar jag. Men det är roliga djur, som är intressant på sitt sätt.

                  


Ovido - Quiz & Flashcards