Alla inlägg den 3 oktober 2013

Av Lotta - 3 oktober 2013 22:08

Nu är dagen slut, och jag med. Mat i magen, massa tv, en brasa, lite jobb, några snygga fiskar och en bit choklad.
Det var kvällen det.

Imorgon ska jag städa övervåningen och förhoppningsvis få ett skåp flyttat så största terrariet kommer in. Det blir bra det. Ska hämta min hund med :-)

Läser denna just nu:

Bra bok :-)

Godnatt!
Kram

Av Lotta - 3 oktober 2013 10:41

Hur trevligt man än kan ha det på sjön är det EXTREMT skönt att ha vanlig mark under fötterna! Jag är i gen vattenmänniska, så är det.

Hur som, vi sitter på bussen, inte med bästa Ian som chaufför eftersom han kör siljabussen och på våran står det Viking..... Men det ska bli skönt att åka hem nu, sköta om djuren och pyssla lite :-) antar att det ingår en sväng till jobbet när vi kommer till stan med:-)

Kram bästa ni!

Av Lotta - 3 oktober 2013 09:54

Radioskugga i hög grad blev det, så bloggen höll tyst kan man säga!

Nu är vi iallafall i Stockholms skärgård, mitt huvud är fullt med nya kunskaper och MASSOR av kul idéer som kommer göra att jag blir bättre på mitt jobb:-)

Om en timma går vi av båten, sätter oss på bussen (jag tror att det blir bästa Ian som kör oss hem). Sen är vi i selen igen!

Presentation


Hej och välkommen in till mitt liv!
Här möter du mig och min familj, mitt i ett helt vanligt liv.
En del får du veta om mitt vardagsliv, en del om mitt arbetsliv, och en massa om våra djur!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Barnen, mina fina prinsar!

                               

Min fina stolla!

Min fina Stolla, eller TösaMi som hennes namn är i passet,  finns inte längre. Hon fick galoppera vidare förra våren, min fina krigarhäst behöver inte längre vara nervös och orolig. 

 

Hundarna!

Hundarna är numer bara en hund, schnauzern Kompis har gått över regnbågsbron för att jaga björn och uppvakta mina bredkäftade damer där.

Nakenfisen Alioth, aka allanballan, är ensam hund på täppan nu och tror att allt han ser och kan känna är hans :-)          

Terrariedjuren

 

 

 Vi har hela huset fullt med reptiler, och det är väl ett udda intresse antar jag. Men det är roliga djur, som är intressant på sitt sätt.

                  


Ovido - Quiz & Flashcards