Alla inlägg den 17 oktober 2013

Av Lotta - 17 oktober 2013 22:33

Fina ska iväg hela helgen så jag ska vara ensam hemma med kidsen. Imorgon kommer en av Daniels kompisar och sover över, de åker först hem till honom och leker, sen kommer de hem vid fyra. Lite fredagsmys med tre grabbar låter väl rätt nice :-)

Ska passa på att se nåt på tv med, nåt skräckigt som aldrig blir sett på annars....

Sen är resten av helgen helt öppen, bio blir det nog iallafall:-)


Godnatt och sov gott

Av Lotta - 17 oktober 2013 17:12

En kopp the, en macka och en bit banan. Det är Kvällsmaten det, smakar bra:-)

Idag lärde jag mig något nytt på jobbet, det var attans så kul! Nu kan jag göra nytta även när det gäller att få in saker i kassan. Det är bra det.

Bio om en stund, bästa Amanda ska vara hemma med kidsen är det tänkt. Så vi vuxna ska få lite egentid, det behövs efter alla dessa arbetsdagar! Ska bli intressant att se hur fort vi somnar!

Puss på er
No doubts!

Kram

Av Lotta - 17 oktober 2013 12:59

Idag äter jag ärtsoppa till lunch, det är så jäkla gott! Jag älskar verkligen ärtsoppa, med lite senap blir det så himla gott :-)

Jag måste försöka tänka på maten, det har varit lite dåligt med det ett tag.
Det kan nog påverka en hel del vad gäller mitt konstiga mående.

Nu åter till jobbet!

Av Lotta - 17 oktober 2013 05:12

Somnade hyfsat tidigt igår kväll, men har vaknat flera gånger och varit stressad över saker som jag borde ha hunnit med.....

Nåja, vid fyra vaknade mannen med och tänkte för mycket, nu åkte han till jobbet och jag hamnade hos kidsen. Hoppas jag kan få sova en timme till iallafall.

Presentation


Hej och välkommen in till mitt liv!
Här möter du mig och min familj, mitt i ett helt vanligt liv.
En del får du veta om mitt vardagsliv, en del om mitt arbetsliv, och en massa om våra djur!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Barnen, mina fina prinsar!

                               

Min fina stolla!

Min fina Stolla, eller TösaMi som hennes namn är i passet,  finns inte längre. Hon fick galoppera vidare förra våren, min fina krigarhäst behöver inte längre vara nervös och orolig. 

 

Hundarna!

Hundarna är numer bara en hund, schnauzern Kompis har gått över regnbågsbron för att jaga björn och uppvakta mina bredkäftade damer där.

Nakenfisen Alioth, aka allanballan, är ensam hund på täppan nu och tror att allt han ser och kan känna är hans :-)          

Terrariedjuren

 

 

 Vi har hela huset fullt med reptiler, och det är väl ett udda intresse antar jag. Men det är roliga djur, som är intressant på sitt sätt.

                  


Ovido - Quiz & Flashcards