Alla inlägg den 1 oktober 2013

Av Lotta - 1 oktober 2013 14:02

Jag är så lost, foder är spännande, men OJ så lite jag kan!! Det ska bli roligt att försöka få det här att fastna och sen få tillämpa det:-)
Fast det är jobbig med så mycket folk, känner typ ingen och jag har lite svårt för sånt.....

Jaja, på't bara :-)

Av Lotta - 1 oktober 2013 09:01

Det är mysigt att resa med tåg, surfa lite, läsa, sova, mysa...

Så säger mannen: nu ska vi passa på att jobba lite med! Tur att jag gillar att jobba :-)

Oktober är den rosa månaden, så jag startar den med att ha min rosa orm på mig:




Det är en UNDERBARdag, passa på att njuta!
Kram

Av Lotta - 1 oktober 2013 07:00

Klockan ringde mitt i natten, helt galet..... För mig är 06.10 mitt i natten....

Mannen studsar runt och sjunger "jag vill tacka liiiiivet", gjorde nån slags obscen dans mot dörrkarmen och är redan klar med frukost och sig själv. Jag har iofs fått på kläderna men mer är det inte. Jag ÄR inte alls en morgonmänniska, även om jag faktiskt tar mig upp och iväg. Det verkar bli värre med tiden med:-(


Nu är det dags att spreeda på lite, återhörs!

Var rädda om varandra
Kram

Presentation


Hej och välkommen in till mitt liv!
Här möter du mig och min familj, mitt i ett helt vanligt liv.
En del får du veta om mitt vardagsliv, en del om mitt arbetsliv, och en massa om våra djur!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Barnen, mina fina prinsar!

                               

Min fina stolla!

Min fina Stolla, eller TösaMi som hennes namn är i passet,  finns inte längre. Hon fick galoppera vidare förra våren, min fina krigarhäst behöver inte längre vara nervös och orolig. 

 

Hundarna!

Hundarna är numer bara en hund, schnauzern Kompis har gått över regnbågsbron för att jaga björn och uppvakta mina bredkäftade damer där.

Nakenfisen Alioth, aka allanballan, är ensam hund på täppan nu och tror att allt han ser och kan känna är hans :-)          

Terrariedjuren

 

 

 Vi har hela huset fullt med reptiler, och det är väl ett udda intresse antar jag. Men det är roliga djur, som är intressant på sitt sätt.

                  


Ovido - Quiz & Flashcards