Alla inlägg den 22 oktober 2013

Av Lotta - 22 oktober 2013 23:41

Inatt jobbar vi, lägger in varor och lyssnar på musik. Ganska spännande att vara i butiken så här dags faktiskt :-)

Fast nu börjar jag bli liiiiite seg i huvudet, och trött..... Jag orkar knappt se siffror nu, de liksom dansar framför ögonen. Om en stund ska vi hem och imorgon är vi lediga:-). Ska bli skönt, då ska jag passa på att gå till bästa Fredrik och få lite massage och trevliga humörspiller :-)


Godnatt alla!
Kram

Av Lotta - 22 oktober 2013 17:34

Har varit hemma tre timmar, hann tvätta två maskiner, hänga upp tre tvättomgångar, diska, köra diskmaskinen, laga mat, äta liiiite, prata med prinsarna och fixa till Pippi.

Nu ska jag hämta storasyster och sedan är det jobbet igen. Andas sa en tjej till mig - haha? Jag andas ju? Fort och ytligt visserligen, men ändå? Kanske finns det en poäng, men hellre så här än som innan och i helgen. Då var det mindre skoj, nu tycker jag iallafall att saker är skoj igen, nästan hela tiden. Lite speedad kanske, men jag börjar också bli lite snäll igen, det gillar min omgivning.
Jag är i gen bra människa när jag mår dåligt, så nu tar vi oss i kragen och mår BRA igen - så det så! Om det så betyder att jag andas lite fort :-)


Ta hand om dig kära vän!
Kram

Av Lotta - 22 oktober 2013 15:20

Lastbilar på kyrkogården? Varför då, mitt i natten?
Fina läste en artikel för mig, om en chaufför som åkte vilse på kyrkogården, han fick hjälp att komma loss två (!!) gånger.... Massor av spår överallt.... Ikväll ska jag dit och kolla hur det ser ut kring graven, visserligen ligger Fredriks grav så långt in att det torde vara lugnt, men vill se ändå.


Ha det gott, jag återkommer
Kram

Av Lotta - 22 oktober 2013 15:14

Det regnar hela dagen idag, just nu är det kallt och ruggigt. Det gillar jag inte, däremot kan sommarregn vara mysigt, sånt där stilla och ljummet duggregn :-)



Gott så, jobba nu då!

Av Lotta - 22 oktober 2013 12:57

Det regnar hela dagen idag, just nu är det kallt och ruggigt. Det gillar jag inte, däremot kan sommarregn vara mysigt, sånt där stilla och ljummet duggregn :-)



Gott så, jobba nu då!

Presentation


Hej och välkommen in till mitt liv!
Här möter du mig och min familj, mitt i ett helt vanligt liv.
En del får du veta om mitt vardagsliv, en del om mitt arbetsliv, och en massa om våra djur!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Barnen, mina fina prinsar!

                               

Min fina stolla!

Min fina Stolla, eller TösaMi som hennes namn är i passet,  finns inte längre. Hon fick galoppera vidare förra våren, min fina krigarhäst behöver inte längre vara nervös och orolig. 

 

Hundarna!

Hundarna är numer bara en hund, schnauzern Kompis har gått över regnbågsbron för att jaga björn och uppvakta mina bredkäftade damer där.

Nakenfisen Alioth, aka allanballan, är ensam hund på täppan nu och tror att allt han ser och kan känna är hans :-)          

Terrariedjuren

 

 

 Vi har hela huset fullt med reptiler, och det är väl ett udda intresse antar jag. Men det är roliga djur, som är intressant på sitt sätt.

                  


Ovido - Quiz & Flashcards