Alla inlägg den 9 oktober 2013

Av Lotta - 9 oktober 2013 23:46

Jag har jobbat ikväll igen, medan mina fina prinsar varit hemma med sin allra bästaste Amanda - de gillar verkligen henne!

För första gången i mitt liv har jag krupit runt innanför ett fönster, inte sett något ut, hört folk stanna och prata utanför - och blivit fotograferad under tiden..... Men kul var det och mycket blev gjort:

Nu ska jag sova. Gott jobb gör mig trött!!

Ha det gott, dröm sött och syns imorgon!!! Då fyller jag, så det blir lite fikabilder då :-)

Kram

Av Lotta - 9 oktober 2013 13:16

Idag är jag lite känslig, har mycket i huvudet och det påverkar måendet tyvärr. Fokus ligger på positiva tankar, och det går för det mesta bra.

Idag hände en sak dock, en vän har det tufft och jag ser det från min vinkel. Som säkert inte hjälper henne, men just nu är det saltvatten i ögonen..... Det är inte rättvist jämt.

Ha det gott ni andra, så ska jag boosta mig lite med kaffe och gå ut från lunchen och le.

Kram

Av Lotta - 9 oktober 2013 08:05

Jag är så trött, så trött. Mannen väckte mig med sång och dans en stund efter sex..... Jag kan säga att han inte direkt kände sig uppmuntrad att fortsätta när jag slog honom med min kudde.
Killarna uppskattade iallafall det hela :-)

Nu är killarna på skola och dagis, vi på väg mot Ica och sen jobbet. Ska bli intressant att se hur jag håller ihop idag, tröttfilten ligger tungt.....

Presentation


Hej och välkommen in till mitt liv!
Här möter du mig och min familj, mitt i ett helt vanligt liv.
En del får du veta om mitt vardagsliv, en del om mitt arbetsliv, och en massa om våra djur!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Barnen, mina fina prinsar!

                               

Min fina stolla!

Min fina Stolla, eller TösaMi som hennes namn är i passet,  finns inte längre. Hon fick galoppera vidare förra våren, min fina krigarhäst behöver inte längre vara nervös och orolig. 

 

Hundarna!

Hundarna är numer bara en hund, schnauzern Kompis har gått över regnbågsbron för att jaga björn och uppvakta mina bredkäftade damer där.

Nakenfisen Alioth, aka allanballan, är ensam hund på täppan nu och tror att allt han ser och kan känna är hans :-)          

Terrariedjuren

 

 

 Vi har hela huset fullt med reptiler, och det är väl ett udda intresse antar jag. Men det är roliga djur, som är intressant på sitt sätt.

                  


Ovido - Quiz & Flashcards