Alla inlägg den 19 oktober 2013

Av Lotta - 19 oktober 2013 23:26

Jag har egentligen ingen som helst rätt till den känslan ikväll, men besviken är jag ändå.

Jag har laddat. Och laddat lite till. Och då finns ingen respons mer. Det jag tänkte, och fått respons på tidigare, är helt plötsligt inte alls aktuellt. Trist, och jag kan inte rå för det, besvikelse.

Nu är det godnatt här. Sova en stund innan jag som vanligt vrider på tankarna.

Godnatt alla!
Kram

Av Lotta - 19 oktober 2013 20:15

Ensam hemma, nåja nästan iallafall. Två killar sover, en spelar och jag njuter av värmen:

Alioth värmer mitt knä:

Mitt löshår är urtaget:

Jag har Jericho igång på datorn:

[Bild]

Det är en bra kväll!!

Av Lotta - 19 oktober 2013 19:33

Idag åkte jag och minsta kidsen till stan för att träffa Åsa och hennes tjejer. Vi gick på bio, Flygplan blev det:-). Jättebra film tyckte vi allihopa!

Efter det hamnade vi hemma hos Åsa, där kidsen åt hamburgare, och vi vuxna fick sushi:

Åsa hjälpte mig att ta ur mina hårförlängningar med, så nu är jag normalt hårig igen :-)
Det var ganska skönt att få ur det vill jag lova!

Nu är det dags för lite tv, sen soooova!

Av Lotta - 19 oktober 2013 11:01

Jag stekte plättar till kidsen i morse, det var uppskattat:-)

Själv somnade jag en stund igen, tog hundarna på ängen först, drog igång disk- och tvättmaskin för att sedan krascha i soffan till tio :-)
Kidsen var ute och lekte polis på ängen, envisaste killarna skulle inte ha vantar så de var lite svala när de om in.....

Bilder då, magi:

Och min frukost, tack Senad för den:

Av Lotta - 19 oktober 2013 07:09

Inte i min värld. Här drog klockan precis en suck över sex när jag hörde steg i trappen..... Mammaaa!

Japp, det var visst jag det. Bara att pallra sig upp då, frukost var det beställt. Men fram till nu funkade tvn iallafall:-)
Nu kom tre killar just och beställde frukost igen, så nu ska jag försöka komma ur sängvärmen och fixa det. Undrar om plättar kan passa?


Ha det gott alla!
Kram

Presentation


Hej och välkommen in till mitt liv!
Här möter du mig och min familj, mitt i ett helt vanligt liv.
En del får du veta om mitt vardagsliv, en del om mitt arbetsliv, och en massa om våra djur!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Barnen, mina fina prinsar!

                               

Min fina stolla!

Min fina Stolla, eller TösaMi som hennes namn är i passet,  finns inte längre. Hon fick galoppera vidare förra våren, min fina krigarhäst behöver inte längre vara nervös och orolig. 

 

Hundarna!

Hundarna är numer bara en hund, schnauzern Kompis har gått över regnbågsbron för att jaga björn och uppvakta mina bredkäftade damer där.

Nakenfisen Alioth, aka allanballan, är ensam hund på täppan nu och tror att allt han ser och kan känna är hans :-)          

Terrariedjuren

 

 

 Vi har hela huset fullt med reptiler, och det är väl ett udda intresse antar jag. Men det är roliga djur, som är intressant på sitt sätt.

                  


Ovido - Quiz & Flashcards