Alla inlägg under april 2014

Av Lotta - 18 april 2014 20:19

Vi har jobbat idag, jag är skittrött och så satte jag mig för att prata med en vän på fejset. Berättade om mina bloggar, en av dem har få personer tillgång till. Dumt nog satte jag igång att läsa senaste inlägget.....



Nu ska jag bygga en hylla till, äta jordnötsbågar och gråta lite till ledsam musik innan jag går över till bästa IAN, där Fina och han har lagat lite mat :-)


Ha det gott!

Av Lotta - 17 april 2014 20:11

Först ut, jobb:

Var vid graven idag med:

Och så firar vi lite idag, Ludvig blir 16 :-)

Och så hälsade vi på hos Ian med:

Ha det gott!

Av Lotta - 6 april 2014 22:35

Madde och jag åkte till Uppsala i fredags, för att gå ZOORFs grundkurs. Det har varit en intensiv helg och mycket har vi lärt oss, en hel del skratt hann vi med också :-)

Killarna har varit hos farföräldrarna, och dem hämtade vi upp på vägen hem med. Väl hemma har vi fått mat i oss och nu ligger nästan alla och sover. Nåja, nästan var väl att ta i, minsting sover, Daniel ligger vaken, Fina kollar tv och stora L spelar.
Jag hade nog lite hopp om vuxentid men det blev inte riktigt som jag tänkte så jag lade mig också.

Nu väntar en ny vecka på oss!
Godnatt

Presentation


Hej och välkommen in till mitt liv!
Här möter du mig och min familj, mitt i ett helt vanligt liv.
En del får du veta om mitt vardagsliv, en del om mitt arbetsliv, och en massa om våra djur!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Barnen, mina fina prinsar!

                               

Min fina stolla!

Min fina Stolla, eller TösaMi som hennes namn är i passet,  finns inte längre. Hon fick galoppera vidare förra våren, min fina krigarhäst behöver inte längre vara nervös och orolig. 

 

Hundarna!

Hundarna är numer bara en hund, schnauzern Kompis har gått över regnbågsbron för att jaga björn och uppvakta mina bredkäftade damer där.

Nakenfisen Alioth, aka allanballan, är ensam hund på täppan nu och tror att allt han ser och kan känna är hans :-)          

Terrariedjuren

 

 

 Vi har hela huset fullt med reptiler, och det är väl ett udda intresse antar jag. Men det är roliga djur, som är intressant på sitt sätt.

                  


Ovido - Quiz & Flashcards