Alla inlägg under april 2016

Av Lotta - 25 april 2016 18:38

Ja ibland frågar folk hur jag mår och oftast svarar jag som det är. Ibland svarar jag inte på frågan och ibland ljuger jag och säger att det är okej.
Fast det är sällan jag ljuger. Det är enklare att bara säga som det är.

Oftast mår jag väldigt väldigt bra. Det är skönt, jag vaknar oftast tacksam och glad för mitt liv ??

Jag har lärt mig lite nya saker på jobbet, det är jag väldigt stolt över för det är sånt som jag betecknar som svårt?

Sitter just nu på busshållplatsen och väntar på bussen som ska ta mig hem till min familj - skönt att det är så varmt i solen!

Bonusbild på en av mina bebbar :

Och en urgammal bild på mig, taget för evigheter sedan:

Av Lotta - 15 april 2016 09:48

En av mina marsvinshonor födde sin sista kull i morse. Hon är 3 år och har fått 3 kullar nu, så det är dags att få pension.

Hur som haver fick hon 7 ungar i boet, varav 6 överlevde. Det blev en bra variation på färgerna så det var roligt ?

Av Lotta - 9 april 2016 22:31

         

Presentation


Hej och välkommen in till mitt liv!
Här möter du mig och min familj, mitt i ett helt vanligt liv.
En del får du veta om mitt vardagsliv, en del om mitt arbetsliv, och en massa om våra djur!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Barnen, mina fina prinsar!

                               

Min fina stolla!

Min fina Stolla, eller TösaMi som hennes namn är i passet,  finns inte längre. Hon fick galoppera vidare förra våren, min fina krigarhäst behöver inte längre vara nervös och orolig. 

 

Hundarna!

Hundarna är numer bara en hund, schnauzern Kompis har gått över regnbågsbron för att jaga björn och uppvakta mina bredkäftade damer där.

Nakenfisen Alioth, aka allanballan, är ensam hund på täppan nu och tror att allt han ser och kan känna är hans :-)          

Terrariedjuren

 

 

 Vi har hela huset fullt med reptiler, och det är väl ett udda intresse antar jag. Men det är roliga djur, som är intressant på sitt sätt.

                  


Ovido - Quiz & Flashcards