Alla inlägg den 15 oktober 2013

Av Lotta - 15 oktober 2013 20:38

Det är en egen känsla av stillsam lycka, den där känslan man får av att krypa ner mellan helt nytvättade lakan.

Det påminner mig om när jag som liten sov hos min moster, i ett rum med trägolv. Med trasmatta på golvet och doften av nymanglade lakan. Underbara känsla!

Mitt känsloliv idag är fortfarande svajigt, men efter att ha telefonhånglat med bästa Mia och soffhånglat med Fina känns det iallafall stabilt. Ordhångel är bra saker det, min hjärna gillar ord och det ger effekt på själen med.

Mina prinsar sover redan, jag ska faktiskt också sova nu, ska ställa klockan så jag kan kliva upp och ta Ludvig på toa lite senare.

Godnatt alla
Kram

Av Lotta - 15 oktober 2013 15:15

Jisses vad trött och seg jag blev nu då. Är på Ica och har nog glömt hälften skulle jag gissa.....

Ska dra i mig en kopp kaffe och sen åka hemåt, till kaoset:-)

Av Lotta - 15 oktober 2013 10:59

Har legat i koma hela förmiddagen, visserligen var det väldigt skönt men vad underligt det kändes att vakna och upptäcka att det snart är lunch!!
Äta lite när jag kommer in kanske? Ska promenera med jyckarna först:

Ha det gott
Kram

Av Lotta - 15 oktober 2013 09:18

Jag har verkligen inte mått bra, det märker jag på vilka udda och knäppa tankar jag har haft och fortfarande har till viss del.... Det är bättre idag, och det känns som om det är på rätt väg nu.

Nu är alla barn hemma iallafall, lade mig och sniffade lite på prinsarna igår när de somnat. Jag var sen hem igår igen, det är mycket kvar att göra i butiken...

Just nu ligger jag på soffan och tittar på snöleoparder på tv :-). Leeeeedig idag :-)! Så jag tar det lugnt, vilar och skickar snuskiga sms till Fina :-)

Kram på er

Presentation


Hej och välkommen in till mitt liv!
Här möter du mig och min familj, mitt i ett helt vanligt liv.
En del får du veta om mitt vardagsliv, en del om mitt arbetsliv, och en massa om våra djur!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Barnen, mina fina prinsar!

                               

Min fina stolla!

Min fina Stolla, eller TösaMi som hennes namn är i passet,  finns inte längre. Hon fick galoppera vidare förra våren, min fina krigarhäst behöver inte längre vara nervös och orolig. 

 

Hundarna!

Hundarna är numer bara en hund, schnauzern Kompis har gått över regnbågsbron för att jaga björn och uppvakta mina bredkäftade damer där.

Nakenfisen Alioth, aka allanballan, är ensam hund på täppan nu och tror att allt han ser och kan känna är hans :-)          

Terrariedjuren

 

 

 Vi har hela huset fullt med reptiler, och det är väl ett udda intresse antar jag. Men det är roliga djur, som är intressant på sitt sätt.

                  


Ovido - Quiz & Flashcards