Alla inlägg under oktober 2013

Av Lotta - 29 oktober 2013 07:45

Kom just till jobbet, satte igång tevattnet och förberedde för kassaräkning. DÅ, då blev det bråttom - fick SPRINGA till toa......
Så där sitter jag nu, väntar på att teet ska bli klart och att min mage ska sluta bråka.....

Ha det bäst alla
Kram

Av Lotta - 28 oktober 2013 17:54

Fixar reptilrummet nu, så de får sitt :-)

Sen ger jag mig för dagen, det är svajigt och jag gör inte mycket för världen. Så det blir nog en tidig natt med mig själv som sällskap, det känns som en tanke idag.

Ta hand om er
Kram

Av Lotta - 28 oktober 2013 15:06

Jag har fotat lite i våra butiker, tänkte bjuda på något av det som blev -
En del är bara rena skrytbilder på våra skyltningar :-)

Sen drömde vi lite:

Av Lotta - 28 oktober 2013 10:03

Jag tror att det är en bra dag idag, iallafall får jag en hel del gjort. Och jag är på hyfsat humör, det är riktigt bra :-)

Jag håller tummarna för ett samtal alldeles snart, som ger mig bra besked om Iprenpållen. Han ska egentligen flytta idag, men igår verkade det som om det kanske inte riktigt går :-(. Så jag hoppas att det blir ändring på det.

Nu ska jag stressa på lite, det är en del som ska hinnas med ......

Av Lotta - 28 oktober 2013 06:53

Inatt har det regnat. Mycket. Så det är rätt lerigt ute nu, hästarna har förvandlats till flodhästar och hundarna får ta simtag för att ta sig fram......

Vi sitter i bilen, på väg till jobbet. Dags att ta nya tag, ny vecka och nya möjligheter väntar!

Ha det gott idag
Kram

Av Lotta - 27 oktober 2013 23:07

Ibland pratar man förbi varandra, eller över huvudet på vara dra, eller så pratar man helt enkelt olika språk.
Det är dumt oavsett varför man missförstår varandra. Så det får man jobba på.


Nu ska vi sova, godnatt på er!
Kram

Av Lotta - 27 oktober 2013 16:31

Vi hade hyfsat med folk, och väldigt trevliga såna med.
Hann skylta en del, plocka om en del, städa i djurrummet, fixa reptilrummet och allmänt bara dona :-)

Av Lotta - 27 oktober 2013 08:53

Idag fick jag min efterlängtade sovmorgon, och lugna förmiddag:-)
Vi ska precis äta frukost, och tanten tyckte det kunde passa att skämma bort Mannen lite:

Presentation


Hej och välkommen in till mitt liv!
Här möter du mig och min familj, mitt i ett helt vanligt liv.
En del får du veta om mitt vardagsliv, en del om mitt arbetsliv, och en massa om våra djur!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Barnen, mina fina prinsar!

                               

Min fina stolla!

Min fina Stolla, eller TösaMi som hennes namn är i passet,  finns inte längre. Hon fick galoppera vidare förra våren, min fina krigarhäst behöver inte längre vara nervös och orolig. 

 

Hundarna!

Hundarna är numer bara en hund, schnauzern Kompis har gått över regnbågsbron för att jaga björn och uppvakta mina bredkäftade damer där.

Nakenfisen Alioth, aka allanballan, är ensam hund på täppan nu och tror att allt han ser och kan känna är hans :-)          

Terrariedjuren

 

 

 Vi har hela huset fullt med reptiler, och det är väl ett udda intresse antar jag. Men det är roliga djur, som är intressant på sitt sätt.

                  


Ovido - Quiz & Flashcards