Alla inlägg den 22 september 2013

Av Lotta - 22 september 2013 21:50

Jag köpte garn, reflexband och en liten ställning - nu ska Ludvig få en rosa mössa med instickade reflexband!

Klockan är inte ens tio och vi är i säng..... Gammal jag känner mig.


Ta hand om er, kram

Av Lotta - 22 september 2013 18:45

Mixade känslor idag, dels är jag så glad över min fina familj, dels ledsen över morgondagens göra.

Jag har varit en sväng på jobbet med Fina och minsta prinsarna, burit in lite saker, matat djuren, fixat med lite inför öppethusdagen i Hallsberg.
Det var kul i Hallsberg, lite trötta killar blev stojiga dock...

Imorgon bitti ska killarna till skola och dagis, sen ska jag till fellingsbro och ta hand om casper innan lantbrukstjänst kommer och gör sitt:-(. Det börjar bli lite tufft i själen nu, kommer nog bli ganska jobbigt imorgon. KAN JU REDAN NU VARNA FÖR MORGONDAGENS BLOGG!! Jag kommer att berätta om morgonens avslut, eventuellt lite mer detaljerat än jag just nu planerar.
Jag kommer inte visa otäcka bilder som visar otäckt, men det kommer finnas bilder på fina hästen efteråt.
SÅ, nu har jag talat om det så ni kan välja själva hur ni gör imorgon.
Resten av bloggandet, efter morgonbloggen, kommer handla om annat så ni kan läsa då.

Nu ska jag lägga två killar, kramas med Fina och hoppas på en natts sömn.

Ta hand om er!

Av Lotta - 22 september 2013 09:41

i morse var huset nästan tomt, bara minsta pojken är hemma med oss.

Daniel har sovit hos en kompis inatt, det hade gått jättebra fick jag just veta:-) Tänk vad stora killarna börjar bli! Det är inte klokt vad det går fort ibland, livet!

Idag ska vi ner till Hallsbergs BK, och visa upp oss. Det är invigning sv deras nya lokal, och vi ska stå där med lite erbjudanden, och prata med folk:-)

Kram på ett, ha en UNDERBAR dag nu!

Presentation


Hej och välkommen in till mitt liv!
Här möter du mig och min familj, mitt i ett helt vanligt liv.
En del får du veta om mitt vardagsliv, en del om mitt arbetsliv, och en massa om våra djur!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Barnen, mina fina prinsar!

                               

Min fina stolla!

Min fina Stolla, eller TösaMi som hennes namn är i passet,  finns inte längre. Hon fick galoppera vidare förra våren, min fina krigarhäst behöver inte längre vara nervös och orolig. 

 

Hundarna!

Hundarna är numer bara en hund, schnauzern Kompis har gått över regnbågsbron för att jaga björn och uppvakta mina bredkäftade damer där.

Nakenfisen Alioth, aka allanballan, är ensam hund på täppan nu och tror att allt han ser och kan känna är hans :-)          

Terrariedjuren

 

 

 Vi har hela huset fullt med reptiler, och det är väl ett udda intresse antar jag. Men det är roliga djur, som är intressant på sitt sätt.

                  


Ovido - Quiz & Flashcards