Alla inlägg den 15 september 2013

Av Lotta - 15 september 2013 21:38

Nuär det kväll i huset, trött som attan är jag.

Imorgon är det måndag, vilket betyder ny vecka på jobbet :-)
Men också att jag har ett riktigt jobbigt samtal framför mig. En av mina hästar ska avlivas, och jag måste boka tid för det. Jag är inte glad åt det, inte någonstans:-(..... Men jag ska vara med hela vägen, det är ett ansvar jag har, såklart.
Han är en fin kille, men trasig, och för att han inte ska bli en vandringspokal är det här det absolut bästa vi kan göra. Sorgligt, och jobbigt, men det bästa.

Nu ska jag sova, och vila. Klappade ihop lite på eftermiddagen, så genomtrött......

Godnatt och sov gott!
Kram

Av Lotta - 15 september 2013 17:55

Ja, det blev grillade revben idag, med en massa goda tillbehör :-)

Av Lotta - 15 september 2013 15:04

Jag gillar att vara på butiken en söndag. Det är lugnt, stressfritt och skönt, djuren får lite mer keltid och man hinner med att göra lite som man inte hinner annars:-)

Nu väntar en eftermiddag hemma, ska installera lite ödlor som fick följa med hem. Vika tvätt, plocka lite på övervåningen kanske.
Min huvudvärk som plågat mig sedan i morse har ändrat karaktär, nu vill jag inte dö, bara sooooova lite :-)

Av Lotta - 15 september 2013 13:36

Vi kom sent men kul var det!

Av Lotta - 15 september 2013 10:38

Det sjunger mitt hjärta för mig. När jag är sur på morgonen sjunger han den, eller "jag vill tacka livet"

Nåja, det får mig upp ur sängen, och faktiskt på lysande humör :-)
Idag har vi inte så mycket på schemat, städa lite och sen kalas på slottet för Daniels del :-)
Ludvig ska få följa med och jobba en stund innan vi ska till fina Mia en stund

Kram på er!

Presentation


Hej och välkommen in till mitt liv!
Här möter du mig och min familj, mitt i ett helt vanligt liv.
En del får du veta om mitt vardagsliv, en del om mitt arbetsliv, och en massa om våra djur!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Barnen, mina fina prinsar!

                               

Min fina stolla!

Min fina Stolla, eller TösaMi som hennes namn är i passet,  finns inte längre. Hon fick galoppera vidare förra våren, min fina krigarhäst behöver inte längre vara nervös och orolig. 

 

Hundarna!

Hundarna är numer bara en hund, schnauzern Kompis har gått över regnbågsbron för att jaga björn och uppvakta mina bredkäftade damer där.

Nakenfisen Alioth, aka allanballan, är ensam hund på täppan nu och tror att allt han ser och kan känna är hans :-)          

Terrariedjuren

 

 

 Vi har hela huset fullt med reptiler, och det är väl ett udda intresse antar jag. Men det är roliga djur, som är intressant på sitt sätt.

                  


Ovido - Quiz & Flashcards