Alla inlägg den 24 september 2013

Av Lotta - 24 september 2013 21:20

Killarna hade lagt sig när jag kom hem, så jag fick massa Goa kramar och pussar :-)
Jag har varit och handlat med största pojken med, massa kläder och skor.
Hämtat paket, fått mat, och nu ska jag mysa med Fina innan jag går i koma!

Av Lotta - 24 september 2013 18:40

Dagen började tidigt, gick i 120 knyck och avslutades för en stund sen - nu går jag på autopilot ....

Just nu handlar jag på Jula, lite stuff vi behöver och lite vi inte behöver men vill ha :-)


Trötta jag, vill bada och bara slappa ikväll, ska få mat när jag kommer hem:-)

Av Lotta - 24 september 2013 07:23

Det var längesen nu, vi äter frukost ihop en vardag!
Det är mysigt att sitta ihop och sörpla i sig teet, och att det händer en vardag är nu för tiden lite mindre vanligt....

Idag ska vi åka ihop till jobbet med, jag glömde min bil i garaget där igår. Hur man nu kan glömma en hel jävla Volvo? Får skylla på att jag mådde ganska kass då....
Det är inte mycket bättre idag, men jag har iallafall fixat reptilrummet, frukost till fyra, startat en tvättmaskin, packat två ryggsäckar till prinsarna (det är gympa för en och utflykt för en). Så jag tror och hoppas att min låtsasenergi kan övergå till sann energi och jobbglädje :-)
Ska ju få jobba med Fina idag, och bästa M, Madde och Jörgen med:-)


Ha en bra tisdag nu hörrni!
Kram

Presentation


Hej och välkommen in till mitt liv!
Här möter du mig och min familj, mitt i ett helt vanligt liv.
En del får du veta om mitt vardagsliv, en del om mitt arbetsliv, och en massa om våra djur!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Barnen, mina fina prinsar!

                               

Min fina stolla!

Min fina Stolla, eller TösaMi som hennes namn är i passet,  finns inte längre. Hon fick galoppera vidare förra våren, min fina krigarhäst behöver inte längre vara nervös och orolig. 

 

Hundarna!

Hundarna är numer bara en hund, schnauzern Kompis har gått över regnbågsbron för att jaga björn och uppvakta mina bredkäftade damer där.

Nakenfisen Alioth, aka allanballan, är ensam hund på täppan nu och tror att allt han ser och kan känna är hans :-)          

Terrariedjuren

 

 

 Vi har hela huset fullt med reptiler, och det är väl ett udda intresse antar jag. Men det är roliga djur, som är intressant på sitt sätt.

                  


Ovido - Quiz & Flashcards