Alla inlägg den 25 augusti 2013

Av Lotta - 25 augusti 2013 22:57

Idag jobbades det på morgonen, sen tog vi det extremt lugnt på lunchen, kollade på Jorma när han fixade lampor på husgaveln. Vilket för övrigt blev väldigt snyggt!

Hämtade upp prinsarna sen, låter som nästgårds, men det är så pass långt att jag nog samlade på mig en rejäl höjning på Waze hoppas jag. Närmare 40 mil blev det i bilen idag.... Snart uppe på 20000....,

Har samlat ihop lite bilder igen, bjuder er på dem här:

Visst är de coola? Det där är häftiga djur helt klart!
Jag gillar att fota den här typen av djur, de har så häftigt utseende och sitter oftast bara och stirrar på mig där jag kravlar runt med kameran :-)

Nu är det natt här :-)
Sov gott och på återseende!



Spenderar alldeles för mycket pengar på sånt här skit förresten, kan man låta den gå på sockerlösning tror ni?

Av Lotta - 25 augusti 2013 18:36

Jag står i kön på Mc Donalds, väntar på att det ska bli vår tur att köpa lite mat. Men det lurar åt att vi åker till Arboga, kön är lååååångsam och det finns ingen klätterställning för kidsen......

Det blev så, vi åker vidare.

Av Lotta - 25 augusti 2013 11:30

Jag fotar gärna och mycket, det märks kanske i min blogg ;-)

Alldeles nyss åkte vi ikapp en liten Morris, den var jättefin. Bilar av lite äldre modell är ett annat intresse, inte så jag kan alla modeller eller så, men jag gillar att titta och fota. Så här kommer bild på skönheten:

Jag gillar landskap också, nu på sensommaren när hösten knackar på dörren blir det fina kort hur klantig man än är på avtryckarfingret, så jag har alltid telefonen eller kameran beredd. Det här knäppte jag igår:

Taffligt taget genom bilfönstret, men jag gillar det.


Vad mycket dåliga kort man tar förresten, ett bra föregås av 50 kassa.....

Nu är det hemgång, huvudvärkstablett, 2 liter vatten och en stunds vila som gäller. Sen ska jag hämta hem prinsarna :-)

Av Lotta - 25 augusti 2013 08:52

Idag är det matning på schemat, sen får vi se om det blir lite mer av butiksjobb.

Ska börja med att stoppa till på vägen och hämta upp två djur som ska flytta hem till oss :-)

Återhöres!

Presentation


Hej och välkommen in till mitt liv!
Här möter du mig och min familj, mitt i ett helt vanligt liv.
En del får du veta om mitt vardagsliv, en del om mitt arbetsliv, och en massa om våra djur!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Barnen, mina fina prinsar!

                               

Min fina stolla!

Min fina Stolla, eller TösaMi som hennes namn är i passet,  finns inte längre. Hon fick galoppera vidare förra våren, min fina krigarhäst behöver inte längre vara nervös och orolig. 

 

Hundarna!

Hundarna är numer bara en hund, schnauzern Kompis har gått över regnbågsbron för att jaga björn och uppvakta mina bredkäftade damer där.

Nakenfisen Alioth, aka allanballan, är ensam hund på täppan nu och tror att allt han ser och kan känna är hans :-)          

Terrariedjuren

 

 

 Vi har hela huset fullt med reptiler, och det är väl ett udda intresse antar jag. Men det är roliga djur, som är intressant på sitt sätt.

                  


Ovido - Quiz & Flashcards