Alla inlägg den 16 augusti 2013

Av Lotta - 16 augusti 2013 22:38

Sitter på Ervallapuben och lyssnar på trubadurmusik, dricker cola och njuter av folkbruset.

Välfylld cola har de!





Godnatt!!

Av Lotta - 16 augusti 2013 14:43

Jag gillar Ikea, de har så himla bra upplägg på sina butiker, bra saker till allt och bra priser.
Just nu står jag i kön på Ikea, ska betala belysningen till terrarierna. Det blir kalassnyggt med lite fint lyse där, och att det dessutom hamnar på en 50lapp per burk är perfekt :-)

Ska mig köpa lite godis sen, börjar behöva det, det är hyfsat många timmar kvar innan det är dags att ta sig hemåt igen.

Har varit i båda butikerna idag och nu är jag på väg tillbaka till Örebro för lite akvariejobb (tror jag). Ska bli lite skönt att snacka med fiskarna en stund, är trött i huvudet faktiskt.

På återhörande folket!

[Bild]

Av Lotta - 16 augusti 2013 08:33

Imorse blev det tidigt uppe, klockan ringde tjugo över sex och vi var uppe ett par minuter efter.

Nu har vi räknat kassorna på butiken, varit på en kort promenad, ätit frukost och nu väntar dagen på oss!

Idag är det Dra-ett-skämt-dagen, så vill ni får ni antingen dra ett här i kommentarerna eller komma in till mig på jobbet och dra ett :-)

Ha en bra dag alla!

En liten söt bula, hittade den på promenaden :-)

Lekte med frukosten med!

Fina tröttDaniel i går kväll

SötLudvig :-)

Presentation


Hej och välkommen in till mitt liv!
Här möter du mig och min familj, mitt i ett helt vanligt liv.
En del får du veta om mitt vardagsliv, en del om mitt arbetsliv, och en massa om våra djur!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Barnen, mina fina prinsar!

                               

Min fina stolla!

Min fina Stolla, eller TösaMi som hennes namn är i passet,  finns inte längre. Hon fick galoppera vidare förra våren, min fina krigarhäst behöver inte längre vara nervös och orolig. 

 

Hundarna!

Hundarna är numer bara en hund, schnauzern Kompis har gått över regnbågsbron för att jaga björn och uppvakta mina bredkäftade damer där.

Nakenfisen Alioth, aka allanballan, är ensam hund på täppan nu och tror att allt han ser och kan känna är hans :-)          

Terrariedjuren

 

 

 Vi har hela huset fullt med reptiler, och det är väl ett udda intresse antar jag. Men det är roliga djur, som är intressant på sitt sätt.

                  


Ovido - Quiz & Flashcards