Direktlänk till inlägg 20 december 2012

Mina olika ansikten!

Av Lotta - 20 december 2012 16:26


Efter ett kort utbyte av ord på ett annats tälle över nätet, bestämde jag mig för att visa lite mer av mig själv här. Känns lite som den lite yngre upplagan av mänsklighet, men vad fan, jag bjuder på det!





Här visar jag egentligen mina nya örhängen för kameran, men man ser hur jag oftast ser ut till vardags, en salig blandning av plickplock och kläder som inte alls är matchade.... Här mår jag bra, MYCKET bra till och med, det kanske ni som känner mig privat ser på ögonen? Och frånvaron av rynkorna i ansiktet :-)

 




Morgonjag :-) Här är jag precis nyvaken, och har väl knappt ens hittat min kropp tror jag, det var tidigt som attan här.....

 




BAD, BAD, BAD hairday. Need I say more? Väldigt , väldigt trött var jag med, så trött att jag inte borde kört bil egentligen.




Nyklippt, glad och med mina allra bästa vänner! Det är den jag gillar mest av alla mina jag, den här kvinnan strävar jag efter att vara, varje dag. För det mesta går det rätt bra nu, jag hittar nästan alltid rätt när jag väcker mig själv på morgonen :-)

   




Det här ansiktet gilar jag med, jag är lugn och sansad här, och mår rätt bra. Känslan här var att jag var väldigt nöjd med mig själv, och tillfreds med varje del av mig :-)

  



Så där, åter till verkligheten!



Idag har jag jobbat i butiken, att få göra lite nytta är toppen, särskilt när jag gör det för människor jag tycker om. Så dagen börjafde riktigt bra med det.

Barnen gick sista dagen inför jullovet på dagis, de var väldigt nöjda när de kom hem med sina fina granar de gjort. Och till all lycka låg det två fina julkort i brevlådan, så de står uppställda bredvid granarna i deras sovrum :-)


Hemma väntade disk, eftermiddagsfika, vattna pållarna, ge dem extrahö, rasta och mata hundarna, mysa med kidsen, städa lite till i sovrummet (tyvärr är det lite för mörkt för att få en vettig bild av det, men det går framåt). Nu ska jag röra ihop pannkakssmet, vi ska äta pannkakor med grädde och sylt idag, hos Stefan. Det är så mysigt att äta ihop :-)



Sökt jobb med förresten, det kom precis ut ett drömjobb!! Så ansökan är ivägskickad, de har tagit emot den och nu behöver de bara komma på att det här jobbet och jag är som gjorda för varandra! Önska mig lycka till!!





 
 
Ingen bild

sara

20 december 2012 16:54

:-)
Tror bestämt jag sett nästan alla bilderna tidigare och rent av tagit en av dem:-)
Hoppas du får en bra kväll. Kommer och svänger förbi med sadeln så snart vi sett att ingen mer blir sjuk.
kram

 
Emm

Emm

6 januari 2013 13:25

Dina fjäderörhängen är verkligen jättesnygga och samma med håret! :) Kram

http://www.emmli.bloggplatsen.se

Lotta

9 januari 2013 11:11

Tack :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - Söndag 14 jan 17:32

Aktiebok har jag lärt mig vad det är, och nu har jag en sån med. Det är trots allt roligt att lära sig nya saker, framförallt om sig själv. Vad jag egentligen klarar av och kan.    Nästa vecka ska jag kolla på lokaler, och förhoppningsvis få tag ...

Av Lotta - Måndag 1 jan 12:12


2024, det firade vi i I Ljungsbro, med vänner.   Hundarna klarade av det hela med bravur, de fick sitta i famnen på oss så det kändes tryggt och mysigt. Lite darr på rösten blev det hos Morran men hon släppte på ett par minuter så det var riktigt...

Av Lotta - 25 december 2023 12:24


  Så här ser man ut en sen kväll   I hissen, när hundarna ska ut på sista rundan.    Vi ska på utställning 11 januari, det ska bli kul, och jag är nervös! Men jag ska intensivträna uppställning, och trimma dem så vi inte behöver skämmas fö...

Av Lotta - 26 november 2023 20:57

Jovars. Började träna, kändes fint, men så klart lite svag var jag ju. Det är skönt att röra på sig, och framförallt promenaderna är grymt sköna. Jag började träna på Crossfit med, men efter en omgång där mitt huvud gjorde så ont att jag trodde ja...

Av Lotta - 24 oktober 2023 12:03

Mitt liv innehåller en massa kul och en massa som inte är lika kul.   Juat i skrivande stund är det lite tufft, året har innehållit både dåliga tider för verksamheten jag jobbar i, cancerbesked med extremt oviss utgång, behandling av nämnda cance...

Presentation


Hej och välkommen in till mitt liv!
Här möter du mig och min familj, mitt i ett helt vanligt liv.
En del får du veta om mitt vardagsliv, en del om mitt arbetsliv, och en massa om våra djur!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Barnen, mina fina prinsar!

                               

Min fina stolla!

Min fina Stolla, eller TösaMi som hennes namn är i passet,  finns inte längre. Hon fick galoppera vidare förra våren, min fina krigarhäst behöver inte längre vara nervös och orolig. 

 

Hundarna!

Hundarna är numer bara en hund, schnauzern Kompis har gått över regnbågsbron för att jaga björn och uppvakta mina bredkäftade damer där.

Nakenfisen Alioth, aka allanballan, är ensam hund på täppan nu och tror att allt han ser och kan känna är hans :-)          

Terrariedjuren

 

 

 Vi har hela huset fullt med reptiler, och det är väl ett udda intresse antar jag. Men det är roliga djur, som är intressant på sitt sätt.

                  


Ovido - Quiz & Flashcards